Van egy tollad?
Tegye fel a kezét, akinek nem tették még föl ezt a kérdést előadáson, vizsgán, sajttájon, egyetemi felvételikor, kormányablakban, szerződéskötéskor a bankfiókban, a teszkópénztár előtt, amikor az éppen a legmodernebb önkiszolgáló kasszák előtt a legnemmodernebb papírcetlidről emlékezel vissza, mit felejtettél, vagy éppen a fideszpult előtt, amikor Soros György veszélyes tervét állítod meg gránitszilárdsággal odavésett aláírásoddal. A tízmillió kölcsönkért toll országa vagyunk, így nem is csoda, hogy Blanka ráérzett a piaci résre, és kalapács alá helyezte világoskék-virágmintás golyóstollát.
Elsőre azt hinnénk, hogy helytelen és nem releváns a célcsoport-választás, amikor a Mobil Apród (ez is mekkora találmány, senkinek nem jutott még eszébe egy már megszűnt apróhirdetési oldalról Facebook-adásvételi csoportot elnevezni) csoportba tette föl, és a kép sem tűnhet a legjobbnak, hiszen első ránézésre erősen elnyomja a kép fehéregyensúlyát a domináns vakuhasználat. A valóság azonban, hogy mindkét attribútum csak azt mutatja, Blanka mennyire érzi az idők szavát.
A jövő, nem-nem, a jelen ugyanis az innovatív és szokatlan, nem hagyományos marketingé.
Ezt tekintsétek egy Forbes-címlap jelölésnek!