Minden napra csípős sztori

Szegedi Csípős

Egy hónapja még a pártnak sem volt tagja, már a szegedi Fidesz alelnöke Bartók Csaba

2018. február 19. - Kristóf Tarnay

bartok_is_our_hero.png

Tényleg nem tennék többet, csak idéznék két SzegedMa-cikkből:

"Az nem okoz gondot Önnek, hogy nem tagja a Fidesznek?

Nekem ez nem probléma, és amikor felkértek, hogy legyek képviselő-jelölt, akkor is hangsúlyoztam, hogy „Rendben van, de tudniuk kell, hogy én elsősorban szegedi vagyok és leszek is, tehát a város a legfontosabb, a város az első. Csak utána leszek fideszes!”. Tehát nekem nem a párt szlogenjei és politikai irányai a mérvadóak, hanem Szeged és a szegediek. Erre azt mondták, hogy ezt elfogadják."

(2018. január 16.)

"Teljes tisztújítást tartott a Fidesz Szegeden, a régi arcok helyett újak kerültek pozícióba. A párt ezzel kapcsolatban közleményt adott ki, amit szószerint (sic!) mutatunk. (...) 

Bartók Csaba

Szegedi Fidesz Alelnöke"

(2018. február 18.)

Karrierpercek Csabával rovatunkat hallották. Amúgy hamarosan lesz egy érdekes anyagunk a kormánypárt jelöltjéről, de nem akarom előre ellőni, az már a portálunkon fog megjelenni, úgyhogy stay tuned!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegedicsipos.blog.hu/api/trackback/id/tr3913683664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása