Minden napra csípős sztori

Szegedi Csípős

Szegeden órák alatt elkapkodták a Magyar Nemzet utolsó számát

2018. április 11. - Kristóf Tarnay

Már reggel fél 9 körül a város nagyobb újságosai közül szinte mind kifogyott a patinás lap mai, utolsó számából. A Széchenyi téri, a Nagyáruházban lévő újságosnál már egy darab sem volt, de a közeli Spar és a Dugonics téri kis Tesco is kifogyott már belőle, mire 9 óra előtt valamivel odaértem.

Közben kaptam az infót, hogy a hipermarketekből is órák alatt elkapkodták, negyed tíz körül már arról számoltak be nekem, hogy a szegedi Auchanban sincs már egyetlen példány sem, az összeset megvették. Én személy szerint a TIK egyetemi könyvtárban láttam ma először, ahol nagyon vigyáztak rá: a diákomat le kellett adnom az információn, amíg nálam volt, és nem is került ki a folyóirat-olvasó polcára, mindenki így tudta elolvasni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szegedicsipos.blog.hu/api/trackback/id/tr613826206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aquaticus 2018.04.11. 19:48:43

Nem sokára az utolsó ballib is ilyen kapós lesz...

Measurer 2018.04.11. 21:19:22

Hmmm... volt még egy másfél hónapos előfizetésem... Megmondom őszintén, hosszabb távra már nem mertem megrendelni.
Ezt a másfél hónapot leírom veszteségként.

Amellett, hogy választási lap lett belőle, legalább független szócső volt.
Kedves volt Magyar Nemzet munkatársak - főleg akiket személyesen is ismertem - gondolok Rátok.
süti beállítások módosítása