Minden napra csípős sztori

Szegedi Csípős

Bemutatkozik SZENTES zöld jelöltje

KISTELEK & CSONGRÁD

2017. november 28. - szegedijudit

Sajó Péter Viktor 

 

image1.jpg

 

 

A 34 éves Sajó Péter Viktor jelenleg kereskedelmi dolgozó.

"1983-ban születtem Szegeden, jelenleg is ott élek. E vidéki város kertvárosi övezetében cseperedtem fel (Szőreg) és már korán szerelemes lettem a környékbe, így a vidéki lét és városi lét közti különbségekre csupán akkor döbbentem rá, mikor a középiskola miatt el kellett hagynom a szőregi városrészt. De lelkemben mai napig is vidékibb vagyok, mint városi ember. Tanulmányaim során szembesültem, az élet nagy kérdésével, hogy mit is szeretnék csinálni, így sok fajta szakmát elvégeztem. Így elsőként Gyermek és ifjúság védelmi felügyelőnek tanultam, mert álmom a tanári szakma elsőre nem nyílt meg, aztán marketing és reklámügyintézőnek képeztem magam, mert bepillantást akartam szerezni a modern kereskedelem eme szegletébe, majd végül egy kémia BSc. államvizsgával a hátam mögött ismét tanulásra adtam a fejemet idén ősszel és belevágtam egy segédkönyvtárosi tanfolyamba, hogy tudásom és világlátásom ezzel is több legyen. S talán azt mondhatom, hogy végre egy olyan dolgot tanulok, ami legközelebb áll hozzám, ha már tanárként nem dolgozhatok.

Munkáim során, melyben csak a kereskedelemben dolgoztam, mint alacsony beosztású munkavállaló, megtanultam, megbecsülni az egyszerű embereket, akik szerényen, de senkinek nem ártva élik mindennapjaikat. Ezért mindig is arra törekedtem, hogy segítsem az ügyüket, ha módom volt rá. Talán ez azért is alakult így, mert nagyszüleim ápolásában szervesen részt kellett vennem, akár egy recept felíratásról akár egy pelenkacseréről legyen szó.

Családi állapotomról elmondhatom, hogy bejegyzett élettársi kapcsolatban élek immár lassan két éve.

Szabadidőmben, fő szenvedélyemnek az írásnak hódolok, de épp annyira szeretem az olvasást, a főzést illetve a kertészkedést is."

A bejegyzés trackback címe:

https://szegedicsipos.blog.hu/api/trackback/id/tr8513389101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása