Minden napra csípős sztori

Szegedi Csípős

Vajon miért küld adománykérő leveleket a Fidesz?

Összeszedtük a lehetséges magyarázatokat, szavazzon!

2018. január 06. - Kristóf Tarnay

 

76uvbqsdtsnpchzjs.jpeg

Fotó: 444.hu

1. Természetesen mert szüksége van a pénzre

Hiszen eddig is a kormányzati forrásokból elköltött hirdetési pénzeket kizárólag az állampolgárok – társadalmi célú és közérdekű – tájékoztatására használta föl, amely távolról sem emlékeztetett saját pártpropagandájára, a választások alatt pedig nagyon ügyelni fognak arra, nehogy többet költsenek, mint az erre előírt összeg – a végén még őket is megbünteti az ÁSZ.

2. A harci feeling fenntartása

Nagyjából ugyanaz, mint amikor a Mozilla Firefox mikoradományokat kér a böngészőnk kezdőoldalán a keresősáv alatt. Tudjuk, hogy mára már világcég lett, de ezzel fenn tudja tartani azt az érzést, mint ha még mindig egy kis alulról szerveződő civil fejlesztésű marginális, közösségi szoftverecskéről lenne szó. A Fidesznél ugyanez: felidézi a nosztalgikus ellenzéki időket, amikor Gyurcsány alatt még tényleg volt értelme pénzt gyűjteniük, amikor még népszavazással pultoztak, és különben is a fene egye meg: kutya nehéz nyolc év kormányzás után még mindig ellenzéki retorikát folytatni (mondjuk az ellenzéknél sokszor jobban csinálják).

3. Felmérés

Hányan küldték vissza a nemzeti konzultációt? Kétmillióan! Kétmilliárdan! (Csak arra ügyeljünk, hogy Magyarország összlakosságát ne haladja meg a visszaküldött ívek száma.) Egy szó, mint száz: kormányközeli oldalak rendre figyelmeztetnek: ne kényelmesedjenek bele a nekik pozitív felmérésekbe – azaz bár mindenhol ők vezetnek, nem könnyű megmondani, pontosan megmondani, mennyi támogatójuk van. A Kubatov-listára is ráfér már némi update. Viszont aki küld még ha csak egy ötszázast is, az már biztosan a megfelelő helyre teszi az ikszet áprilisban.

4. Habonyéknál durva volt a szilveszter

- Úgysem küldesz szét milliárdokból egy levelet, amelyben adományt kérsz.

- Fogd meg a söröm…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szegedicsipos.blog.hu/api/trackback/id/tr6013553407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andreyo 2018.01.06. 17:55:42

Ennél sokkal egyszerűbb, pénzmosás... És sajnos csodálatos ötlet. A sok hőbőrgö blog se erre van rákattanva. Az innen-onnan lecsúszott visszaosztott pénzeket, apránként mindenféle kamu nevek alatt befizetik a postán (300e ig nem kérdeznek semmit, h ki vagy) pártkasszába, ott már legális pénz lesz adományként máris nem lesz gond a kampány elszámolással, annyit fizetnek majd be amennyit nem szégyellnek. A többi pártot meg kicsinálják, főpróba már volt, láttuk.

Jakab.gipsz 2018.01.06. 18:57:56

Most azt is szeretnék tudni, menyi szavazóra számíthatnak egészen biztosan.

Nem mindenki mer nyíltan szembe szállni, a ki-nyitott társadalommal és az elnyomó libsi csőcselékkel.

M_R 2018.01.06. 18:59:30

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Az olyan tolvajoknak mint te meg a narancskomcsi elvtársaidnak.

Remélem birka te is bégetve küldöd vissza a gazdidnak minimum egy havit abból amit kapsz.

M_R 2018.01.06. 19:03:15

@Jakab.gipsz: Te durvábbat szívsz fel mint habonyárpi...a szegény kormánypárti seggnyalókat teljesen elnyomják...

M_R 2018.01.06. 19:08:14

@andreyo: Sőt, igazából be sem kell fizetni - majd akkor összeget mond Orbanescu amekkorát éppen akar. A nemzeti inzultációk eredményeit sem hoztál soha nyilvánosságra - még a visszaküldött levelek számát is "bemondásra" kell nekik elhinni (már aki elhiszi..)

CSL 2018.01.06. 20:42:30

És ha fitogtatni akarják a jobbiknak, hogy mennyivel több pénzt mennyivel gyorsabban összeszednek?

room_101 2018.01.06. 20:58:44

@M_R:
Á, ő egy szerencsétlen kizsákmányolt retardált proli, csak a pofája nagy.

gyászhuszár 2018.01.06. 21:50:42

Ugyis mindenki fizetni fog tok mindegy mit pofaztok...

Kunhallmi Agnes 2018.01.06. 22:36:15

"Vajon miért küld adománykérő leveleket a Fidesz?"

Mert fasiszta naci rasszizmus van, es az Orbanek gazkamra epitesre gyujtenek.
Es az Orban korrupt.

morph on deer 2018.01.06. 23:38:41

Ez mindössze a megerősítése annak, hogy az egységnyi fidesz-szavazó sötet mint a föld, és egyúttal egy szolgálatkész cseléd népség, semmi kétség!

Ugyanis mindenki tisztában van vele, hogy itt nem arról van szó, hogy a fidesznek a pénz hiányzik a kampányhoz, hanem csak az elkötelezettséget akarja a szavazói fejébe verni mielőtt elfelejtenék, hogy hol is lakik a mindenható..!
(Amúgy Felcsúton, mint tudjuk.)

Szóval a balga népnek nem kell több mint viktorka levele, és máris megy az utolsó peták is Soros “migránsainak” megállítására!

Tényleg nagyon “okosak, intelligensek és tájékozottak” vagytok, mint ahogy ebből is kiderül, csak így tovább: index.hu/belfold/2018/01/06/rendort_hivtak_cegleden_mert_migransnak_neztek_a_turistakat/

Az az apró “semmiség” már szinte szót sem érdemel, hogy jónéhány orbánhívőnek ez akár az éves rezsicsökkentésével is felér, de ne legyünk kicsinyesek: Rogán helikopterezése pénzbe kerül, Mészáros is szeret yachton pihenni, Kósa mamája sincs ingyen, Lázár gyerekére is illik jölteni, ha szerető szülei vannak, a viktornak meg nagy a családja - nyilván még nem telt óvszerre akkoriban, - tehát minden fideszes nyomorultnak erkölcsi kötelessége, hogy támogassa a saját maga által a saját maga fölött uralkodóvá emelt ganajtúrókat az uralkodásuk idejének meghosszabbításában, sőt, véglegessé tételében, szóval hajrá szolgák, jobbágyok, cselédek, fizessetek tahó uraitoknak!
Így kell ezt, agyhalottak..!

zdanee 2018.01.06. 23:54:17

Mert utána bármilyen kétes eredetű pénzre rá lehet mutatni, hogy az adományokból van. Ki küldte, mennyit küldött? Senkire nem tartozik! Egyszerű és nagyszerű, még az sem kell, hogy tényleg küldjön valaki pénzt.

2018.01.07. 00:35:39

@zdanee: tényleg ennyiről szól, ez egy régi pénzmosodás trükk. Lehet mondani, hogy adományokból van az oligarchaktól a közbeszerzésekért visszacsorgatott sok tízmilliárd, amit esetleg megtalál náluk egy jövőbeni ellenőrzés vagy ha kimutatják, hogy milliárdokkal túlköltekeztek a kampányban.
@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: ezt ugye te sem hiszed? Ez a korrupciós visszaosztás kifehérítésére van kitalálva.

Khonsu 2018.01.07. 01:05:47

Vagy esetleg így tesztelik a sok csicskásuk elkötelezettségét...

Túl sok már a here a NER-ben, valahogy szelektálni kell. Aki nem adakozik eléggé bőkezűen, azt esetleg hátrébb sorolják a listán... :)

Úgyhogy kedves fityisztrollok, ne filléreskedjetek! :D

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.07. 07:40:45

@karandash:

Lehetséges ez. A pártok sokszor kapnak illegális adományokat, s ezeket így szépen legalizálni lehet.

midnightcoder2 2018.01.07. 07:45:19

Ugyanazért, amiért balról gyűjtötték az adományokat agitprop célokra.

Egyrészt, aki pénzt ad, az jobban elköteleződik az üggyel kapcsolatban, hiszen onnantól kezdve ez már az ő ügye is.

Másrészt igen, így azt lehet mondani, hogy ez a pénzt az átlagpolgár dobta össze, és még véletlenül sem loptuk.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.07. 08:38:03

@M_R:

Nem kapok senkitől semmit.

S nem szoktam adakozni. Politikai célra eddig egész életemben 2-szer adtam pénzt:
- 1999-ben: a szerbek megsegítésére a NATO-agresszió ellen, egy szerb honlapnak adományoztam,
- 1995-ben: a karabahi örményeknek fegyverkezésre az azeri agresszió ellen.

csobi2011 2018.01.07. 09:07:15

Mért ne küldenék? Ők adtak nekem évi több mint 1 millió ft pluszt (két gyerek után évi 420eft plusz, én és a feleségem szja-ja évi 600eft-tal csökkent, stb.) És közben az infláció nulla. Mért ne adjak ebből vissza 10e ft-ot. Remélem nyernek és tovább folytatodik a fellendülés és a csaladi kassza is hasonló gyorsan hízik.

rallus 2018.01.07. 09:08:51

Lebuknak vele, mert Hadházi bemegy egy bankfiókba és megszámolja! Akkor aztán lehet a Fideszt alázni a hozzászólásokban!

csobi2011 2018.01.07. 09:27:27

Az nem gyanús hogy minden ballib blog meg újság lobogtatja a sárga csekket, én meg, aki támogatná a fideszt nem kapok? Mindig is éreztem hogy ezek a blogok sok plusz szavazatot hoznak a fidesznek, de azt nem tudtam hogy olyan vehemens támogatói a fidesznek hogy pénzt is szoktak küldeni.

fidesz maszop dk egykutya 2018.01.07. 09:40:29

@csobi2011: és közben nem tudod már számolni az új, és emelt adókat, mert ahhoz már túl retardált vagy :) hát igen, ez is a lényege az adóváltozasoknak, hogy a pénzügyi analfabéták az higgyék olyan jól jártak.

terjányi autos 2018.01.07. 10:01:07

Így lehet adomány címszó alatt a kampányba visszapumpálni az így már tisztára suvikszolt, szétosztott, lopott EU-pénzt... de remélem, hogy tévedek

rallus 2018.01.07. 10:03:38

fidesz maszop dk egykutya
Bár úgy érzed, te nem vagy analfabéta, (akkor ki az?) de ezt akár felolvastathattad volna magadnak minap az Indexről:

"Az OECD legfrissebb adataira támaszkodva, a londoni székhelyű Kereskedelmi Unió Kongresszusának (TUC) előrejelzései szerint Magyarországon lesz (OECD országok közül) a legnagyobb a reálbérek növekedése 2018-ban."

Még jó, hogy nem vagy retardált...

csobi2011 2018.01.07. 10:15:35

@fidesz maszop dk egykutya: te biztos jobban tudod hogy nekem jobb anyagilag vagy sem. Tipikus ballib gondolkodás. Mindenkinél jobban tudod hogy kinek mi a jó. És ha ezzel nem ért egyet akkor hülye. Igazi demokrata hozzáállás. Csak ajvékoljtok itt, a lényeg, hogy a fidesz ismét kétharmadot kap. És ebben a ballib blogok rengeteget segítenek. A választások után minden ilyen blogba tizessével fogom beíni hogy örök hála a kitartó munkátokért.

vaffanculo 2018.01.07. 13:07:21

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: kampányeszköz, de undorító. Vagy csak én vagyok túl finnyás :)

vaffanculo 2018.01.07. 13:08:37

@Jakab.gipsz: elnyomó libis csőcselék. Köszi, ezzel bearanyoztad a napomat :). Ekkora böszmeséget :)

vaffanculo 2018.01.07. 13:09:29

@gyászhuszár: hijányoztál a hejesírás óráról? :)

vaffanculo 2018.01.07. 13:11:18

Na mindegy. Orbán egy geci :) (sűrűn elnézést kérek a hímivarsejtektől :))

HaD 2018.01.07. 13:21:17

Párttagsági....majd hamarosan be KELL írni a munkahelyi vagy iskolai jelentkezésnél hogy "pártoló":) tag vagy!!!

rasztaszív 2018.01.07. 13:39:08

egyszerű szociálpszichológia.vagy,máshogy nézve egy agymosási technika az elköteleződés fenntartására.
egyébként nem ismerős...?amikor egy államokon élősködve zsírosodó szerveződés még a legszegényebbeket is levámolja...?ez nyilván nem a pénzről szól.ezt már sok száz éve kitalálták,és működik.

a fideszes hazugsággyár nem a semmiből nőtt ki,és nem is a fidesz teremtette.készen kapják a kidolgozott technikákat a hazugság földi mestereitől.erről szól az egyházi kapcsolat.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.07. 13:52:52

@vaffanculo:

Nem vagy finnyás, hisz a ballib kampány ellen nincs kifogásod.

rallus 2018.01.07. 13:59:41

Elegánsabban is lehet pénzt gyűjteni! "Mindannyiunknak fájni fog!" mondta Bajnai és megvonta a 13.havi nyugdíjat...

Khonsu 2018.01.07. 15:00:34

@rallus:

Ami nem a kormány érdeme, hanem a munkaerőhiányé. Legfeljebb annyit tettek hozzá, hogy a maradék munkaerőtartalékot megrekesztették közmunkában a képzésük/áttelepítésük helyett. Persze ez csak a kisebbik ok, a nagyobb, hogy lassan minden használható ember kivándorol. Ez viszont az elmúlt 30 év közös sara, hogy nem sikerült gazdaságilag eléggé felzárkóznunk, így szinte nincs olyan vidéke az országnak ahonnan a belföldi vándorlás jobban megérné mint a kivándorlás.

vaffanculo 2018.01.07. 15:44:41

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Nem tudom, mit nevezel ballib kampánynak, nem is nagyon érdekel. Egy biztos, a gengszterváltás óta minden párt elkúrta, az országnak nem itt kőne tartani, ahol most. Mindkét "oldal" hozzátette a maga mocskát rendesen. A most uralkodó csüngőhasú geci a lopásban és a mindenáron hatalmon maradásban egészen "kiemelkedőt" alkotott. Újak kellenének, de nincsenek és ez kurva nagy baj...

2018.01.07. 15:53:00

Aki nem tudott az élete során összegyűjteni elég pénzt, az annyit is ér...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.01.07. 16:10:52

@Jakab.gipsz: Amikor ezeket a szóhalmazokat leírod, nem érzed, hogy teljesen hülyének tűnsz? Most komolyan kérdezem. Válaszolhatsz másik nicknévről is, ha úgy komfortosabb.

rallus 2018.01.07. 16:14:16

Khonsu
Megkímélhetnél az egymás közt, belső használatra általatok kialakított rizsától.
Csak azt az apróságot említeném, hogy 2002-re Orbánék 52%-ra vitték le az adósságot, amit Ferencék 2010-re sikeresen feltoltak 83%-ra, aztán most újra van miért kínlódni...
Ennyit a "mindkét oldal"-ról...
A kivándorlás legfőbb mozgatórugója pedig a 2002-től növekvő munkanélküliség és a deviza adósság sosem látott szárnyalása...
Nézegess EU statisztikákat!

rasztaszív 2018.01.07. 16:22:37

@rallus: csak azt az apróságot szoktátok kihagyni,hogy 2002-re egy rakás fejlesztést elszabotáltak orbánék,amit a szocik próbáltak bepótolni,ma meg attól van még némi élet a gazdaságban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.07. 16:35:50

Nem értem, mi a gond ezekkel a csekkekkel. Bármely másik párt is küldhet csekkeket a híveinek, tagjainak, szimpatizánsainak, az egész választókorú lakosságnak.

Nem rinyálni kell, hanem tessék utánozni a jó ötletet.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.07. 16:43:59

@vaffanculo:

Látod, én meg fordítva látom. A legrosszabb kormányzat - Gyurcsány - se rontott túl sokat. Az alaphelyzet az elrontás.

vaffanculo 2018.01.07. 16:48:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ne csekkeket küldözgessen bármely párt, hanem az ország érdekében kormányozzon, az aki kormányon van. Ez koldulásnak álcázott kampány.

vaffanculo 2018.01.07. 16:52:03

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: lásd fordítva, nincs ezzel gond :). Az alaphelyzet az elkúrás, ezzel egyetértek. Hatalmas lehetőség volt (lett volna) a gengszterváltás, de nézd meg hol tartunk. Pont leszarom, hogy ki milyen ideológia mentén kúrta/lopta el. Olyan országban szeretnék élni, ami működik és ezzel okafogyottá válik, hogy a kommentelők elküldjék egymást a picsába :).
Azt viszont nem értem, hogy Kúrcsány sem rontott túl sokat. Szerintem meg de..

rallus 2018.01.07. 16:53:11

rasztaszív
Megtisztelnél néhány fejlesztés felsorolásával! A síkvidéki alagút, a békabarát völgyhíd, a 40 centis kilátó, a kormányzati negyed és az Időkerék kivételével...
Amúgy biztosan elkerülte a figyelmedet az Indexen megjelent és Gyurcsány sikereivel foglalkozó elemzés.. Keresd meg...

Khonsu 2018.01.07. 16:56:41

@rallus:

Semmivel se vagytok jobbak a ballibáknál.

rallus 2018.01.07. 17:10:21

2017. december 16. - 16:01

Már hosszú évek óta nem kell attól tartani, hogy Magyarországot az év végi toplistákon beválogatják a leginkább kockázatos országok közé, az idei évet pedig úgy tűnik, komoly sikerrel zárhatjuk ebben a tekintetben. Az országok kockázatosságát mérő CDS-felár ugyanis olyan alacsony szintre süllyedt 2017 végén, amire a világgazdasági válság óta nem volt példa....
Lehet, hogy igazad van...

nemecsekerno_007 2018.01.07. 17:21:27

@fidesz maszop dk egykutya: Asszem én is meg fogom nektek köszönni az újabb 2/3-od, az ún. "ballib" v. "demokrata" blogok nélkül ez nem sikerült volna.

Khonsu 2018.01.07. 17:30:23

@rallus:

Lehet, mert nem érzem, hogy jobban élnék. Vagy legalább a közérzetem jobb lenne. Ha olyan rettenetesen hasítanánk, nem kellene azt már érezni?

Khonsu 2018.01.07. 17:31:27

@nemecsekerno_007:

Köszönd is, ők is te is megérdemlitek.

nemecsekerno_007 2018.01.07. 17:33:28

@Khonsu: ezt félig viccesen írtam, nem akkora kaland ez az egész. Mindenki próbáljon boldogulni ahogy tud és a haza fényre derül.

Nem lehet mindig másokat hibáztatni.

midnightcoder2 2018.01.07. 17:33:38

@rasztaszív: Ja. Ha anno nem épül völgyhíd a puszta közepén, ma itt döglünk éhen rakásra valamennyien.

UrbanLegend2000 2018.01.07. 17:34:27

@Jakab.gipsz: Ez kb. annyira volt életszerű, mint 1940-44 között náciüldözésről beszélni Németországban. És akkor is sokan elhitték az ilyen maszlagot.

UrbanLegend2000 2018.01.07. 17:36:58

A csicskasorakozó folyik éppen. És milyen boldogok, hogy ott lehetnek!
De alapjában véve támogatom, hogy a balfaszadót közvetlenül szedjék be. Aztán persze megint közzéteszik közpénzen, hány csilliárd forintot adományoztak a hazafiak.
Persze az is lopott közpénz...

UrbanLegend2000 2018.01.07. 17:45:32

@rallus: "Elegánsabban is lehet pénzt gyűjteni! "Mindannyiunknak fájni fog!" mondta Bajnai és megvonta a 13.havi nyugdíjat... "

És most van, vagy nincs 13. havi? Elmútnyócév? Nem volt elég? Vagy örökre betiltották?
Erre mi a a válasz a központból?

rasztaszív 2018.01.07. 17:48:11

@rallus: ja,meg,pár száz kilóméter autópálya.megtisztelnél,ha nem lenne ilyen szelektív a memóriád.

rasztaszív 2018.01.07. 17:49:24

@midnightcoder2: mert csak völgyhíd épült,ugye...?

UrbanLegend2000 2018.01.07. 17:50:42

@rallus: "Megtisztelnél néhány fejlesztés felsorolásával! A síkvidéki alagút, a békabarát völgyhíd, a 40 centis kilátó, a kormányzati negyed és az Időkerék kivételével"

Stadionok, a Király várba költöztetése, ötszörösére dráguló beruházások?
Ugyanazt a lámpavasat érdemelnék jutalmul...

Gazdád annyi kör alakú építményt húzatott fel, hogy végre befejezhetnék az M0-át is!
Ha a hármas metró is csak fele akkorára sikerült.

Jakab.gipsz 2018.01.07. 18:04:02

@M_R: @Én tudom jól: @egy_ember_: @vaffanculo:

Nem értem mi a bajotok, akkor amikor arról van csak arról van szó, a Fidesz- és a KNDP adomány gyűjtésre szólítja fel, Magyarország lakóit a magyarokat, egy demokratikusan megrendezett választáshoz.

És ki ellen kell a pénz azt is nézzük meg.

Napnál világosabb az, hogy Soros és az ateista-zsidó filozófusok elleni harchoz kell a pénz. Mert még soha sem voltak toleránsok és mert még sohasem gondolkodtak szabadon a demokráciáról.

Az más kérdés, hogy ehhez a harchoz ész is kellene, de egyenlőre érjük be ennyivel.

Eszet még nem kért a kormány, hát akkor had kínlódjon.

vaffanculo 2018.01.07. 18:07:48

@Jakab.gipsz: oszt mi lenne, ha ez a kúrmány nem a Soros és az ateista zsidók ellen harcolna, hanem az ország jobbá tétele mellett? Költői vót a kérdés, nem várok választ :)

bóvli ország jobban teljesít 2018.01.07. 18:15:32

A sok segghülye fidióta birkának most felvan adva a lecke. Hiszen eddig azt hitte, hogy a felcsúti tróger vezír annyit lopott, hogy tőlük nem is kell már a nyolcéves Nemmegszorításokon felül semmi mást beszedni.

Aztán most névre szólóan beazonosították a fideszbirkákat, akiktől a vezír elvárja hogy fizessen.
Most persze les a segghülye fideszbirkája, hogy mi legyen. Mert ugyebár a vezír szavát követni kell, tehát az eddigi rezsicsökkentést meg tützifa árát csak vissza kéne utalni a vezír számlájára. Na de ezt még a segghülyéje is felfogja, hogy akkor ez azt jelenti,hogy őt eddig átverték. Nyolcév összes hasznát visszaköveteli az imádott felcsúti diktátor.
Hát akkor meg mitől lett itt neki jobb az elmúlt nyolcévben?????

Ha meg nem fizet a fideszbirka, akkor azt meg a Kubatov lista ki fogja mutatni. Mert ugyebár nem csak azt vezetik a Kubatov listán, hogy ki a hívő akinek ki kell küldeni a fizetési felszólítást, hanem azt is, hogy megtette-e a kötelességét a birka, hogy fizetett-e. Aztán persze amelyik hívő megtagadja a fizetést (ami egy beismerő vállom´ás arról, hogy nem fog a fideszre szavazni), az 2018 után elkészülhet a NAV vizsgálatra, a nyugdíjcsökkentésre, a gyógyszertámogatás megvonására, az origó telefonjaira, hogy tiltsák ki az ország összes munkahelyéről.

Szóval nagy dilemmában van a a segghülye fidióta népség, hogy ellenálljon-e a saját vezírínek és ezzel a megélhetését kockáztassa, vagy szolgáltassa be a maradék megtakarítását és akkor legalább nyugta lesz.

Kész öröm nézni, ahogy az orbáni diktatúra most már csak és kizárólag a saját híveit szopatja. A libsik meg Soros pedig jót röhögnek ezen a kőostba fideszbirka népen.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.07. 18:25:29

@vaffanculo:

Van egy kényszerketrec, melyet nem lehetett elkerülni.

A rendszerváltozás olyan volt, mint Trianon, elkerülhetetlen volt. Esetleg ha Károlyi helyett egy alkalmasabb ember lett volna éppen az élen, 20 km-rel arrébb lett volna a határ, de a lényegen nem változtatott volna.

Itt ugyanez. Rosszabb politikusok, pl. Gyurcsány, picit rontottak a helyzeten, míg jobb politikusok, pl. Orbán, picit javítottak rajta.

De az alaphelyzet egyszerűen kormányfüggetlen.

Netuddki. 2018.01.07. 19:00:17

Vajon ezeket a tarháló leveleket is közpénzen küldték ki?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.07. 19:08:40

@rallus: Csau Romániájának is jó volt a CDS felára. A diktatúrák általában jó adósok.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.07. 19:12:58

@rallus: Faszkalap! A GDP növekedést erősen meghaladó bérnövekedésnek rövid időn belül negatív hatása lesz.

Jakab.gipsz 2018.01.07. 19:15:18

@bóvli ország jobban teljesít:

Te ki vagy és mit akarsz ?

Mi közöd van ahhoz, hogy mi magyarok, mire költjük a pénzünket.

Mi közöd van a magyarokhoz?

Ha ateista vagy lélektelen bio-robot vagy, vagy úgy gondolkozol mint a rovarok, a parazita rovarok. Húzz melegebb éghajlatra, egy jobb élet reményébe.

rallus 2018.01.07. 19:21:21

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll

Ez igazán Lengyel és P.M. Zita szájából hangzana jól, mert ők mindig eltalálták szarva közt a tőgyét.. Most beérem veled is, mint a humor kiapadhatatlan forrásával.
Kicsit furcsállom, mert ti mindig akkor vagytok boldogok, ha a csőd felé megy az ország, most viszont testületileg elég zaklatottnak tűntök...

rallus 2018.01.07. 19:24:08

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll
Igen ! Nem k.rvannyáztam, nem biztattalak benneteket orális aktusra és vérfertőzésre, mint a ballib törzsgárda... Hiba volt....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.07. 21:07:58

@vaffanculo:

"Ne csekkeket küldözgessen bármely párt, hanem az ország érdekében kormányozzon, az aki kormányon van."

A kormány kormányoz, nem a párt. És kötve hiszem, hogy előírhatod, mit tegyen és mit ne tegyen a párt a törvény keretein belül. Ha úgy érzed, hogy törvénysértő a csekk-küldés, akkor tégy feljelentést, de itt hőbörögj.

"Ez koldulásnak álcázott kampány."

Nem. Ez egy módszer arra, hogy elkötelezze a híveit. Aki befizet, az már a sajátjának érzi az ügyet, ezért szavazni is elmegy, hogy győzelemre vigye azt. Pszichológia.

UrbanLegend2000 2018.01.07. 21:08:39

@rallus: "Kicsit furcsállom, mert ti mindig akkor vagytok boldogok, ha a csőd felé megy az ország,"

Afelé megy, de csak a fideszesek boldogok...
Megmondta nekik a vezérük, hogy sosevótmégilyenjó és máris megy az agyukba az endorfin.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.07. 21:11:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Csau Romániájának is jó volt a CDS felára. A diktatúrák általában jó adósok.2

A bogár és rovar halmaz, dereng?

UrbanLegend2000 2018.01.07. 21:13:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az meg van, hogy polpeti a fidesz tibibácsija? Sorra dobja vissza a legnyilvánvalóbb bűncselekmények feljelentéseit is.
Tudom, most jön a mongyeggyet. De ha mondanék tízet, akkor meg az lenne a válasz hogy azok nem azok, meg a Gyurcsánynál mivót.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.01.07. 21:16:51

@UrbanLegend2000:

"Sorra dobja vissza a legnyilvánvalóbb bűncselekmények feljelentéseit is."

Igen, és remélem, ezért egyszer rárohad a cellaajtó zárja. De ennek mi köze a csekk-küldéshez?

Semmi. Csak mivel nem tudsz érdemben válaszolni, előrántasz valami mást. Ócska régi libsi módszer.

rallus 2018.01.07. 22:20:16

UrbanLegend2000
Ja! A befektetők hülyék, csak a ti lángoló agyvelőtök világít a sötétben...
"Először márciusban fordult elő az, hogy Magyarország negatív kamattal tudott eladni állampapírt, vagyis gyakorlatilag a befektetők fizettek azért, hogy hitelt adjanak a magyar államnak. Októberre az MNB újabb lépéseinek köszönhetően pedig már az egyéves kincstárjegyeket is negatív hozam mellett sikerült értékesíteni."

100 ezret utaltam a fidesznek bekaphatjátok lipsik 2018.01.07. 23:02:22

"Vajon miért küld adománykérő leveleket a Fidesz?""

MERT MEG KELL VÉDENI AZ ORSZÁGOT, ÉS EZ MINDENKI KÖTELESÉGE.
süti beállítások módosítása